Kizlar 18 haftalık hamileyim ikinci gebeligim bu. Oğlumda asla böyle bisey yaşamadım. Bu hamileligimde soyle bir durum var. Devlet hastanesine gidiyorum ve merdiven çıkıyorum çoğu zaman tansiyonum ölçülüyor yüksek cikiyor 14.15 çıkıyor 10 dk otur gel diyorlar oturup tekrar olcuyolqr düşük çıkıyor 12 falan. Bu hep böyle doktorum biliyor durumu sorun yok dedi hep. Gecen hafta özele gittim cinsiyet öğrenmek için tansiyon baktılar yüksek dedi dün tekrar gittim özele doktor yine yüksek dedi. Tansiyon ilacı yazdı. Dun sabah sağlık ocağına gittim kontrol için hemşire ölçerken dedim ki yüksek çıkacak soyleyim şimdiden dedim tansiyon hastasimisin dedi hayır ama hep yüksek çıkıyor dedim olctu 12 gayet iyi dedi. Oraya arabayla gittim merdiven fazla çıkmadım. Özele ve devlwte gidince merdiven çıkıyorum. Tansiyon ilacını almadım haftaya devletteki kendi doktoruma gittiğimde ona sorup alacağım. Evdede mesela kendim olcuyorum 11.12 cikiyor hep. Sizce varmidir sorun