nurtanesiiii Acile gittim bu arada adetime 5 gün var ve hcg 50 çıktı cok mutluyum fakat bi yandan da korkuyorum. 😶 https://imgyukle.com/i/VcTGdM
Sumeyye_topal nurtanesiiii benimde ilk öğrendiğimde 7 çıkmıştı ve olabilir demişlerdi hergun iki katı yukseldi ve çok şükür şu am 14 haftalıgım ve kızıma kavuşmak için gün sayıyorum 🥰 gözünüz aydın
Amine53 Deletedmom_85 bende erken gebelşk test yaptım bu aksam uc gun daha var normalde acaba hamılemıyım
nurtanesiiii Mihrimahvuslat teşekkür ederimm🙏🙏💜 ilk gebeliğimde kalbi durmuştu cok korkuyorum o yüzden kaç aydır bekliyordum 🙏😔
nurtanesiiii Sumeyye_topal teşekkür ederiim canım seninde gözün aydin inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🙏💜💜
Mihrimahvuslat nurtanesiiii geçmiş olsun canım 🥺 benimde ilk gebeliğimdi geçen sene boş gebelik geçirdim hamile kalırsam ya yine olursa diye korkmuyor değilim ama Rabbim ne uygun görmüşse o bazen 😏 tekrarını yaşamazsın inşallah 🤲🏻
Amine53 nurtanesiiii bende bir sene once bır gebelık gecırdım ıkı aylıktı ve kalp atısı duyulmadı şimdi aynısı olue dıye cok tedırgınım rabbım herseyın hayırlısını nasıp etsın
Sumeyye_topal nurtanesiiii teşekkür ederim amin insaAllah sağlıkla kavusalım mucizelerimize rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ☺️