Tubaanne1 Bende 38+2 de gelen nisandan baska belirti yok sevgili anneler sizin belirtileriniz neler 🤗
Gguner Tubaanne1 3 haftadır falan var başta heycanlandık ama şu an ağrı geliyo normal devam ediyoruz 😄