tugbacetin48 36+4 haftalık hamileyim bebeğimin karın çevresi 3 hafta öndeymiş doktorum 1 hafta içinde normal doğarsa doğar dedi doğmazsa 5 temmuz sezeryanla alırım dedi. Karın çevresi önde olan bi tek bizmiyiz😏
Nalan_6552 tugbacetin48 merhaba benim de bir iki hafta önde Bn de korkuyorum bebeğiniz durumu nasıl oldu
Cnhavva Nalan_6552 2022 de acmis postu ben 34+6 da gittigimde bana da bebek haftasina gore iri demisti gpt ye baktirdim karin cevresiymis onde olan benimki 30. Haftada donmustu en son gittigimde de kanala girmisti doktorum haftsina gore ilerde oldugu icin baski yapmis asagi inmis demisti bende minyonum biraz
Cnhavva Nalan_6552 suan 35+5 teyiz ayin 21 inde cagirdi tekrar ama normal gozukuyo suan bi sorun olmazsa ilerde
Nalan_6552 Cnhavva hadi inşallah sağlıcakla alırız bebişlerimizi kucağımıza bnm oğlum detaylı ultrasonda yüzünü gösterdi tıpkı babasının aynısı kilo olarak ta büyük ihtimalle ona çekmiştir 😆zaten bir iki hafta önde ya da geri de olması sorun değil diyor doktorlar