Merhaba canım öncelikle geçmiş olsun bende de hamileliğimde oldu egzama önceden olmamıştı hiç ben cildiyeye gittim hamilelerin kullanabileceği krem ve ilaç varmış onu yazdı çok şükür hafifledi geçmek üzere , kadın doğum doktoruma da gidip cikdiyenin yazdığı ilaçları gösterdim bir kremde kendisi yazdı
Allerset diye alerji hapı verdi cildiye çok faydası oldu kremi sadece kaşıntım olursa kullanıyorum