ceren8 Yorumları şöyle bir okudum da aldırmakla bağdaştıranlar ne kadar yanlış düşünüp bir de savunuyorlar ısrarla. Ben yaptırdım. Evet kesin tanı testi değil ama gerekli görüyorum. Allah korusun olası aksi bir durumda kendimi suçlu hissederdim. Biz aldırmak için mi yaptırıyoruz sanki. Saçmalık. Allah bize bir emanet gönderdi sonuçta ona maddi ve manevi olarak en iyi şekilde bakabilmemiz gerekiyor. Testleri yaptırmayıp doğumdan sonra kucağına alamayanları bile gördüm psikolojik olarak etkilendiler şok oldular kabullenemediler, el kadar sabinin suçu ne bu durumda? Sorunca test yaptırmadın mı diye ne bileyim benim başıma gelmez sandım diyorlar bir de. Şaka gibi. Özel bireylerin daha iyi eğitim alması gerektiğini vs. de düşünüyorum ayrıca. Maddi olarak da birikim yapmak için önceden bilip tecrübeli olmakta fayda var. Sonrasında ne yapacağını bilmeli insan. Karnındaki gibi kolay olmuyor doğumdan sonra , canlı kanlı karşınızda oluyolar her şeyiyle ilgilenmek zorunda kalıyorsunuz malum.