Aynı durumu yaşadım bi kaç ay boyunca canım. Yanıyormuş gibi bi hissiyat oluyor sıcak şeyler içtiğimde daha da şiddetleniyordu. Ben yara var falan zannettim öncelerde. Ama gittim doktora doktor reflü dedi, midemdeki asit boğazıma kadar geldiği için de tahriş etmiş ve canımı acıtıyordu. Yemek yerken bişey içerken çok keyifsizdim. bi şurup verdi ve anında kesti desem yeridir. Bi kaç gündür çok rahatım. Gaviscon diye bir şurup. Yine de görün doktora belki başka bişeydir. Çok geçmiş olsun. Ha bir de ılık süt biraz rahatlatıyor dene istersen.