Kızlar dün buraya bi post açmıştım yemek yiyemiyorum, en sevdiğim şeyi bile istemiyor canım diyerek. Bugün doktor kontrolünde doktoruma sordum bana mide bulantısı için “Prilam” ilacını vermişti o ilacı 8 saat aralıklarla iç yoksa dediğin gibi bir şey yiyip içemezsin dedi.
Ve yemek yediğimde , su içtiğimde, uyandığımda boğazında acayip bi acıma olduğunu söyledim. Galviks şurubunu önerdi.
Ama tüm bu söylediklerimi lütfen doktorunuza kullanmam uygun mu diye sorun bünyede bünyeye kan değerlerine bebeğin gidişatı ile ilgili yönlendirme yapacaktır kesin. Ben bu şikayetleri olanların doktora kontrolü altında iyi olmasını istediğim için bu postu yazdım. Hepimize geçmiş olsun inşallah 🤗🤗🤗🥰