Bebeginiz bu yuzden astim ola bilir ve ya cok fazla kotu etkileri var bebek uzerinde. Neden birakmak icin tedavi gormediniz? Ve ya 21 gun kuralini uygulamak ise yarar cogu zaman bebeginiz icin degmez mi? Acikcasi ben hamileyken sigara icenleri anlayamiyorum bebeginizi bile bile riske atiyorsunuz belkide tum hayatini mahv edicek kadar. Anneler gozu kapali olume giderler cocuklari icin. Bir sigarayi birakmak bu kadar mi zor gercekten? Linc yiyicem cok belli de ama bu benim fikrim