Sehergok Merhabalar Antalya daki özel hastanelerdeki doğum ücretlerini bilenler yazsın bilmeyenlere fikir olsun ☺️ Hangi hastane Ücreti ne kadar. Benimki Anadolu Hastanesi 8000 lira
Nurdan07 Sehergok merhaba bende anadolu hastanesine gidiyorum laradaki mi meydandaki mi ? Zam gelicek diyorlardı ama normal doğum 6 bin di sezaryan 7 bindi 7 temmuz kontrolüm var benimde çok fazla zamlanmış 😒
Piremsesannesi Sehergok yaşam hastanesinde 5000 miş galiba Ama ben 2500 e doğum yapacağım. Ne kadar çok zamlanmış Vitale de doğum yaptım kızımda 2700 dü 2500 yapmışlardı 3 sene önce gene bu fiyatlara göre vitale çok uygun .
Cnsu07 Minikbey_07 her ay zam mı yapıyor bu hastaneler ya valla sinirim bozuluyor asgari ücrete zam geldi diye de zam yaparlar
Pyrz_07 Suna21 doğuma 18 gün kaldı biz sorduk önceden ödesek diye kabul etmiyorlar heran zam gelebilir yani
Minikbey_07 Cnsu07 zaten bana öyle denmişti temmuz ayında zam gelecek bizde zam yapacağız diye soylenmisti
Nurdan07 Sehergok merhaba canım ben meydandaki olana gidiyorum erhan muluk hocaya bende 2 hafta sonra gidicem 32 hafta olucam banada yılbaşından yılbaşına zamlanır ara zam yok bizde demişlerdi 6 bindi normal doğum 😒 sezeryan 7 bindi umarım çok artmamıştır 🫣🫣
Sehergok Nurdan07 bende 37. Haftadayim Haziran’da 7 bin dediler ama fiyat zamlanacak diye de eklediler. Geçen hafta muayene ücretlerine zam gelmiş. Sormadım artık ayın 22 sinde tekrar kontrolüm var
Piremsesannesi Sehergok yorumlarda birisi 4500 demiş de ona istinaden söylemiştim öyleyse tüm hastaneler aynı demek ki ama gene yaşam daha uygun🙂
Cnsu07 Sehergok alla alla nasil olur herkese ayrı fiyat mı veriyorlar bende orada düşünüyorum daha kendim sormadim belki sigortasız fiyat söylemişlerdir
Pyrz_07 Sehergok 8 bin değil daha bayramdan önce fiyat aldım 4750 tl bende vitalenin ben ücretini ödüyorum haftaya doğumum var onlar ekstra bişeler istemişlerdir bence doğum ücreti o değil
pimpiriklii Sehergok doktoru kim acaba Ali Fuat ise olabilir ama 4500 e arkadaşım doğum yaptı 1 hafta oldu