55 kiloyum 32 haftalığız çocuğumun karın gelişimi iki hafta geriye gitmiş durumda bu hafta öğrendik normalde gayet iyiydi her şeyi bide kilosu biraz düşük çıktı. Taşınmadan dolayı kendimi zorladım o dönemde bebeğimi unutmuş olabilirim :( her neyse benim kiloma sahip olup veya genel olarak benim durumumda olup bebeği normal doğuran var mı?