Tokatlı olup bilgisi olan lütfen yazsın ben 3. Ye hamileyim 2. Çocuğunu zülal duman doktor yaptı sorunsuz du memnundum 3. Ye de aynı doktoruma gidiyorum 34 haftalığım şuan hiç araştırmamıştım doktorumu bugün netten araştırma yaptım biraz öyle birden bire aklıma girdi iyi şeyler yazmıyordu pek u doktoru tanıyan varsa yazsın lütfen arkadaşımın abisi de aynı yerde çalışıyor oda pek iyi şeyler söylemedi çok hayal kırıklığına uğradım korku girdi