Eslemdemr0309 Doğum yapalı 4 gün oldu ve her yemek yedigimde daha ⅔ kaşık sonra karın ağrısı ve gaz sancısından yemek yiyemiyorum haliyle yemek yiyemediğim için sütüm fazla gelmiyor ne yapmam lazım bana fikir verin anneler kafayı yicem 🥺
gazetecimom Eslemdemr0309 bol su için; dut kurusunu kaynatıp çay gibi için. Bol süt yaptığını söylüyor emziren anneler. Kayısı hoşafı da gaz sancınız için iyi gelir. Bol yeşillik tüketip ekmekten uzak durun. Bir de evin içinde de olsa yürüyüş yaparsanız her gün yirmi dk yarım saat kadar da olsa gaz sancınız filan kalmaz