Aysenur_ozsgnn Merhaba hanımlar artık sonlara doğru yaklaşmaya başladım. Suan 35+1 doktorumla konuştuk 18 temmuza gün aldık çok heyecanlıyım 2.gebeligim. sizin ne kadar kaldı
iremss Aysenur_ozsgnn son 2 gün salı günü sezaryene gidiyorm bnde, 2. Bebiş 🥺 heycanlı mıyım gergin miyim ayırt edemiyorm 😅
simayorunn Aysenur_ozsgnn bende şuan 34+5deyim sezeryan olacağım ama daha gün vermedi doktorumuz demekki aşağı yukarı sizden 1 hafta felan sonra olur herhalde tahminim bu şekilde 🤭😂
1anne3bebe Aysenur_ozsgnn ben 36+3 üm hala gün vermedi. Perşembe gidecem inşallah bukez vericek. Benimde 2.sezeryanım olacak kısmetse.