Valyria bende bugün 37+6 çatı muayenesi oldum iç dudakta oluşan varisler sebebiyle sezeryan olmak zorunda olduğumu öğrendim çünkü kesi atılması gerekirse damarlardan dolayı atamayacaklarını ve kan kaybı riskinden dolayı normal doğumun tehlikeli olduğunu söyledi