Kesinlikle park yatak hatta onunda en genişi. Biz mobilya beşik almıştık hem dönmeye başladığında başını çok vuruyordu kenarşıklarını koyunca içi daralıyordu dönemiyordu. 80110 park yatak aldık rahat ettik. Şimdi 20aylık montessori yataga geçtik 100180ölçülerinde çok rahat yatıyor. Bnm kızım çok dönerek yatıyor oyuzden büyük aldık.