Dlktpl cnm basın saolsun aynısını bende yaşadım aynı senin gibi ve ikinciye hamile kaldım doktorların hatasını diyim takdiri ilâhımı diyim bilmiorm ikinciye hamile kaldım sen sen ol dikişini attr ikincide çünkü serwikal yetmezlik bendede wardi çok şükür rabbime bunu 29 haftalık doğurdum ama o günlere geleblmek için hep yattım hiç kalkmadım tuvalet harici o yüzden sen sen ol dikiş attır cnm çünkü çok önemli cik şükür rabbime oğlum oldu bal oğlum allahım herkese yaşatsın inşallah cnm