Kızlar ben 2. Hamileyim ilk çocuğum da hiç bir hazırlık yapamadım sadece kıyafetlerini anca alabildim şimdi 2. Geliyor bunda durumumuz var ama isimli hastane çıkışı kapı süsü Magnet falan yaptırsam kızıma haksızlık olur gibi geliyor siz olsanız ne yapardınız