Nurellaa6 Merhaba ciltteki faça izleri geçer mi? Kardeşimin kolunda var tedavisi varmış sanırım diye biliyorum ama nerde ne tedavisi görmesi lazım ya da bunun için bi ilaç vs bilen var mı? Çok rahatsız oluyor
HurremSultan Nurellaa6 bence en iyisi bir cilt doktoruna gidip danismaniz. İleri derece yanık izleri için bir tedavi varmış. Kuzenim jcin arastirmistik belki onun için de aynı tedaviyi uygularlar. Keşke yapmasaymis ah bu ergenlik🙃🙃
Ervaannesi haklisinesracim jilet, cam vs keskin birşeyle kolunu felan kesiyorsun, faça atmıyor olıyorsun işte yeni nesil saçmalığı 😄
annesinin_beybisi Ervaannesi yeni nesil değil de ergen saçmalığı diyelim çünkü bizim zamanimizda da vardı lisede😁
Deletedmom727272 Nurellaa6 kimyasal peeling ile sonuç alınabilir, deri epey aşınacağı için kışı beklemeniz gerekebilir ancak aşırı derinse façaları ve dövme ile ilgili sorununuz yoksa çpk güzel kamufle olur daha az acılı olur (18 yaşından büyükse)
Nurellaa6 Deletedmom727272 18 yaşından büyük internetten baktığım karbolaz diye bi lazer yöntem varmış sanırım ama net bir bilgi alamadım sanırım en iyisi bir cilt doktoruna gitmek gerçekten
annesinin_beybisi Nurellaa6 geçmez diye biliyorum. ama estetik ameliyat vs. olursa geçer herseyin bir çözümü var onun da vardır ama kısa basit yollarla olacağını sanmıyorum.
Deletedmom727272 Nurellaa6 evet en azından yara derinliğine göre sizi çok daha iyi yönlendirecektir, kardeşinizde utanmasın yaşandı ve bitti çok acı tecrübeylede olsa kolunu gördükçe yaşadıkları yetmiştir ona😌 çözüm hep bulunur, ruhu sağlıklı kalsın😌
Sofistikee Ben geçmiyor diye biliyorum. O nedenle zaten polis ve asgariye seçmelerinde eleniyorlar faça izi olanlar. Tedavisi malesef yok . Görünümü lazer daha düzgün hale getirir ama geçmez
Deletedmom52620 Nurellaa6 çok derinse eğer tedavisi olmaz eşiminde vardı derin olduğu için dövme yaptırdı üstüne derinliğe birde neyle attığına bağlı direk faça mı ustura mı jilet mi oda önemli.