Kızlar 39+5 olduk hala sancı bişe yok sadece iki gece kasılmalarım ağrılarım oldu ama dinlenince geçti normal doğum istiyorum oyüzden bekliyorum suyum gelsin ya da sancılarım başlasın die hala beklemedeyim artık daraldım bunaldım 4 gün önce nişanım geldi şeffaf sümüksü kansız doktora kalsa pazartesi yatış yapıp sezeryana almak ben normal doğum istiyorum son 1 hafta daha beklicem gelmezse napcam bilmiyorum