SemaaNurrr Kızlar gebeliğimin 30 hafta içerisindeyim . Yavaş yavaş kıyafetleri yıkamaya başladım sonra ütüleyip yerleştireceğim. Çok mu erken olmuş sizler ne zaman hazırladınız
Berencim SemaaNurrr bende hazırlamak gerekir diye düşünüyorum ne zaman ne olacağı belli olmuyor bir de çanta hazır olunca ani bişey olsa bunu düşünmek zorunda kalmazsın.