edis22 çoğu kimse yaşıyor sanırım. 2.gebeliğim ikisinde de öyle geçti hatta 26.haftada falan başladı geçenkinde toplanmalar kasılmalar. 37.haftada doğum yapmıştım. Doktor demişti böyle giderse 37de gelir diye😀Yalancı kasılmalar sanırım vücut kendni hazırlıyor. Toplanmalara adet sancısı gibi sancı da ekleniyor 1dakika ya da birkaç dakika sürüyor bende. O sırada ne oturabiliyorsun ne ayakta durabiliyorsun🙈Yani korkacak bir durum değil doğal bir süreç. Az kaldı🥰🥰