anne96 detaylı ultrasonda doktor bebegımız ıcın uzun olacak 190 ı gecer dedı 😂ben de yenı alısverıse baslayacagım sızce yenıdogan kıyafetlerını 0-3 aylık almasam mı kızlar doktoru boyle dıyen anneler yenı dogdugunda nasıl gıydırdınız ? hemen uzadıkladı ıcın 0-3 aylık bır sey almasam mı ? isimli hastane cıkısını sızce nasıl almalıyım ☺️
Ormanmeyveli anne96 yani doğacağı boy uzunluğunu da geçtim 20 sene sonra boyunun ölçüsünü bile vermiş kim bu doktor yanlışlıkla gitmeyelim😂
EmineDefneGokce anne96 benim bebeğime de hep tonton olacak iri olacak dediler de 2,5 yaşında 1 yaşındakilerle aynı kiloda minyon bi kız pü😂 bu arada yenidoğan az almıştım ama kilosu çok olur diye değil bebekler ilk 3 ay çok hızlı büyüyor 0-3 alırdım
iremcannn1907 anne96 alma çok fazla canım benim hem uzun hem kilolu doğdu 0-3 ay giydiremedğim o kadar şey kaldı ki yepyeni. Şuan 5 buçuk aylık 1 buçuk yaş giydiriyorum
haklisinesracim anne96 ya o çok belli olmuyor ama 03 ay alın bence ben 54 cm doğmuşum uzunum da zaten ama yine de 0 3 ten fazlası emanet gibi durur çocuğa. Benim kızım 3.700 Gr 52 cm doğmuştu hemşireye hastane çıkışı vermiştim giydirsin diye onlar da malum 0 3 ay oluyor bana dedi ki bu hastane çıkışlarını da kocaman yapiyorlar senin bebeğin iri bak ona rağmen çuval gibi oldu falan demişti 😅
JJ19 Benimkinede uzun dediler bizde uzun esimlede , 1 metre de cikmaz en fazla 57 sm gibi ir sey olur .0-3 ay koyafetleri cok az alin , dogumdan 1 ay sonra cocuk zaten kilosunu ikiye katliyo kiyafetleri kuculuyor,3-6,6-9 almaya ozen gosterin
anne96 Ormanmeyveli ben de esım de uzunuz 😅 kol ve bacak kemık olcumlerıne gore soyledı heralde ben de anlamadım 😂 boyu kac hocam dedım suan duz durmadıgı ıcın olcemıyoruz ama 190 ı gecıcegını rahatlıkla soyleyebılırım dedı dıger doktor da evet basketcı olsun uzun bır bebek dedı 😅
anne96 EmineDefneGokce hıc hatırlamıyorum olcumlerı fl ac bır seyler dedı ama hangısıne kac dedı bılemıyorum 🤷🏻♀️
EmineDefneGokce anne96 hımm tamam canım anne baba uzunsa bebe de uzun olur zaten sağlıkla gelsin inşallah
anne96 JJ19 600 700 tl olmus ısımlı hastane cıkısları bır sure gıysın dedım o yuzden belkı bıraz buyuk yaptırırım 😂
EmineDefneGokce anne96 hiç büyük yaptırmana gerek yok benim arkadaşımın bebeği iri bebekti 4 kilo kadar. 3. Ayda bile oluyordu yenidoğan al
JJ19 anne96 buyuk gele bilir ustune dogunca , fazla kucuk oluyorlar bana da bebek iri denildi sezaryen oldum bu yuzuden el kadar bebek cikti valla bu mu buyuk dedim 😂😂
anne96 JJ19 😂😂😂 bu mu buyuk dedım demenız 😂 kedı yavrusu gıbı doguyorlar zaten haklısınız 🥹 ogunlerı dusununce duygulanıyorum bır an once gelsın ıstıyorum 🥹🥹
JJ19 anne96 inshAllah saglikla kucaginiza alirsiniz bebeginizi🙏 Gelicek o gunler o kadar hizli ki zaman ne ara 3 yasi oldu da benle konusuyor diye dusunuyorum bazen cok hizli geciyor vakit
HurremSultan anne96 yenidigqn hiç almadım hep 03 36 aldım 03 aylık 20 takim gayet yetti bana daha az olsa zorlanirdim