uraz_ve_annesi- Genelde her şeyi internetten aldığım için , doğum sonrası vs. gerekirse bir de gelmesini bekleyemem. O yüzden önceden alacağım. Mastit olursam falan da o acıyla uğraşamam canım tatlı, veya sütüm fazla gelirse boşa aksın istemem. Ben şimdiden alacağım o yüzden. Ayrıca artıyor fiyatlar 250 idi 340 olmuş mesela 2 aya 500 bile olur. Alayım dursun kenarda daha iyi. 👌🏻😋