Alara61 benim de 6 haftalikken kanamam oldu fazlaca… bebekler yerinde şükür hemen hastaneye gittik proluton depot igne yapılıyor 3 güne 1 kanama devam ediyor yavastan azalacak dedi dr takip edilmekte fayda var suan 8. Hafta koyu renk ise cok sıkıntı olmaz dedi kalanlar geliyor parlak kırmızı ise dikkat etmek lazm geçmiş olsun