Öncelikle tabiki herkesin kendi bilecegi birsey, kim kendine neyi yakistiriyorsa öyle yapar elbette ama size bir danismak istedim. Ben kiloluyum ve 8 yildir tesettürlüyüm, kapanmadan önce sacima cok önem verirdim sürekli ugrasirdim. Hep uzun kullanmak isterdim ozamanlar.
Gecen yil omuzlarimda kestirmistim, sonra dokunmadim uzadi baya bi. Simdi bir yandan hosuma gidiyor ama acik kullanamiyorum sürekli topluyorum elime ayagima dolaniyor 😄 kisa olursa belki acik kullanirim diyorum ama emin olamadim. Sizce kilolu bir bayana omuz hizasinda sac mi yakisir yoksa uzun sac mi?