hulya_6363 NurrrH Arçelik 7 çekmeceli olanı kullanıyorum 1.5 yıldır ve çok memnunum buzlanma falan yapmıyor
mavi2 Uğur derin dondurucu kullanıyorum ben çok memnunum nofrost değil ama güzel eşim de eskiden beyaz eşyacı da çalıştığı için uğur tavsiye ediyor her sorana veya profilo