Edadp Merhabalar Pazartesi günü HCG 197 çıktı cuma günü yani dün baktırdim 1200 çıktı sizce normal mi artış hanimlar
Birgul Edadp güzel artmış maşallah ☺️ Artışa göre 1 haftaya falan keseyi rahatlıkla görebilirsiniz gibi ☺️