Elif-dmn 6 aylık hamileyim hergun çikolata yiyormmm, şeker yüklemesinde sıkıntı yaşar mıyım acaba yaa başına gleen varmı
nevamm1 Elif-dmn kötü örnek olmak istemem çok sağlıksız biliyorum ama ben günde 4-5 tane yiyordum kesin çıkacak bir problem dedim şeker yuklemesinde ama tam tersi biraz düşük çıkmıştı şekerim 🤭 yani onunla alakası yok.
Deletedmom727272 Elif-dmn bende de var o pis alışkanlık🙇🏼♀️😁 önceliği ne kadar meyveden alacağım şekere versem de akşamları dondurma bahanesiyle yiyorum, ama hafif acı seviyorsanız bitter tüketin hem kalorisi düşük hem şekerden biraz daha masum🤭
Deletedmom727272 Elif-dmn çıkmaz çıkmaz çıkarsa da diyetle y da bir süre tatlıyı keserek eeen kötü doğurunca kurtuluruz (bende olabilirim çünkü) Şimdiden bebeğe stres değil, yediğin çikolatan salınan mutluluk hormonlarını yollamak lazım
Zarifenur Bende çok fazla tükettim 2 hafta önce tahlil verdim çıkmadı şeker şükür son zamanlardayım şuan 38+4 biraz şeker durumu genetik diye düşünüyorum ailenizde varsa dikkat edin yinede çıkabilir