Sedaa9191 Selam hamiş anneler🙂 27haftalık olduk biz hastane çantasını ne zaman hazırlamaya başlamalıyım sizce😘
hunilimom Sedaa9191 bı tık erken olabilir sizin için 30 ideal ben 32 yım usenmezsem bu hafta baslicam 😂
nurnur13 Sedaa9191 32deyiz bu hafta hazırladım, sadece benim eksiklerim kaldı pijama terlik felan. Yıka kurut ütüle derken 2 günümü aldı valla iyice ağırlaştım hiç bi iş yapasım yok 😂😂
cigdem4154 Sedaa9191 32 haftalıkken herşeyi yıkadım ütüledim 35 haftalıkta hazırladım 37 haftalık oldum iyiki yapmışım şuanda uğraşamazdım hemde erken hazırlayınca iyi oluyo eksik koyduğun olunca daha iyi anlıyosuun aa koymamışım diyosun gördükçe
cylnacelya35 Sedaa9191 33 de hazırladım biberon kaldı bide mama hazırda kalsin diye alcam nolur ne olmaz diye….