Sena4297 Kızlar adetime 4 gün var. Belirgin hamilelik belirtileri yaşıyorum, sonucu çok merak ediyorum erken gebelik testi yapmalı mıyım 🌸
minik_koala_ve_annesi Sena4297 yapin bence kendimi adet olacak sanmistim sistim atesler basti sancilar goguslerde sislik.megersem hamilelik belirtisiymis 🤭
Gizemgksnmz Sena4297 sakın erkenden bakma ben yedim o haltı silik çizgi çıktı sonra kan verdim değerim 5.8 çıktı kimyasal mı yoksa yükselecek mi acaba diye kendimi yiyorum şimdi
KeremikoBayky Sena4297 gecikince yapılmalı ben 3 gün gecikmişti belli belirsiz yok gibi bi çizgi gördüm
Meridaily 4 gün önceden öğrenenler de var ama adet günü yapmalısınız bence 😊 merak ediyoruz ister istemez ama heyecanlanıyoruz😁 benim 3 gün gecikti adetim hala yapamadım 🤭
Sena4297 Meridaily ay nasıl sabrediyorsunuz ben gün sayıyorum geçmek bilmiyor. İnşallah beklediğiniz haberi alırsınız ☺️
nazozcn HKclm bende öyle benim 3 gün geçti test de negatif hala da adet olmadım belkide stresten artık bilmiyorum hayırlısı
Sena4297 nazozcn aynen hayırlısı olsun varsa zaten mutlaka öğreneceğiz ama insan sabırsızlanıyor işte ..
Sena4297 Gizemgksnmz Hayırlısı olsun hiç kendinizi kimyasal diye strese sokmayın normal bir şekilde yükselir inşallah 🙂 Sonucu paylaşırsanız sevinirim..
minik_koala_ve_annesi Sena4297 adet olacam sandim olmadim gunumde 2 gun gecti canim test yaptim bu saydiklarim hamileligin erken belirtisiymis bendede hep olurdu anlamamistim