Mom69 daha yeni sayılır aslında üzmeyin kendinizi.burada hemen hamile kalanlar da var 2 3 ay sonra 4 5 ay sonra kalanlar da,ben de nisan ayında kürtaj oldum,dün 3.adetimi oldum insan çok üzülüyor baya ümitlenmistim cnku ama bizim için doğru zaman gelmemiş demekki henüz🤷♀️