13+2yiz. Eşim ydışında. Yanımda kalan biri de yok. İki aydır kusmalardan bulantılardan dolabın kapağını açamıyorum, mutfağa adım atamıyorum, mecburen meyve dışında hee öğünü dışardan yedim. Nota hamile olduğumu malzemelerin iyi yıkanması gerektiğini falan da yazıyorum.. artık ne kadar dikkat ederlerse.. çok ağır şeyler zaten bulantısan dolayı yiyemiyorum.. üstüne yoğurt ve bol meyveyle idare etmeye çalışıyorum. Yargı makinalarına bakma sen.. iyi pişmiş şeyler yemeye çalış.. eşim gelene kadar bi hafta daha böyle idare `` edicem artık… yeni kontrole gittim geldim şükür haftası da önde , hiç bi problem de yok.. sen elinden geldiğince dikkat et gerisini Allaha bırak canım