Ayseoztrk şimdi bende 29 haftaligim benimde kasık ağrım oluyor altta baskı çok oluyor doktor bebek büyüdüğü için diyor ben zayifim bide 5 kilo almadım bile doktor ondan diyor ama herkeste ayrı labilir ama sık sık girmiyorsa mesela beş dk bir 10 dk bir normal diyorlar bebeğin hareketlerini takip et birde baş aşağı dönmüşse ondan olur benim baş aşağı ondan oluyor 😊💖💖