Bende 5 haftaligim kahverengi leke geldi gittim bugün yerleşme olabileceğini kesenin yerinde olduğunu stres yapmamami söyledi. Kırmızıya dönerse artarsa dueulmuycak şekilde olursa 1 çay bardağı kanama olursa gelmemi söyledi ama içiniz rahat etmesi için sizde gidip doktora gorunebilirsiniz ben içim rahat etsin diye duramadim gittim progestan fitil verdi kullan dedi kanama falan olursa gel iğne yapalım dedi