Gizemzden benimde o haftalarfa kaşıntılarım baslamıştı özellikle göbegımin üstü kaşınıyodu 32. Haftada sağ simit bölgem çatladı sadece inceden kaşındığı anda çatlama olmadı şuan 35 haftadayım hindistan cevizi yağı kullandım en bastan beri öylede böyle de çatlayacağı varsa çatlıyo oyüzden pahalı kremlere para vermeye gerek duymadım kü nitekim benğmki bellğ belirsiz