Inan_busra40 bluees1207 maaleseffff kırşehirdeyim 😢😞😞 çok naifsiniz teşekkür ederim🫶🏻 Evet gerçekten şifalı bir ürün😊🙏🏻🌺🫶🏻❣️
berceste5155 Inan_busra40 [https://instagram.com/evvahedogal?igshid=YmMyMTA2M2Y=](https://)[https://instagram.com/rahikimahtum?igshid=YmMyMTA2M2Y=](https://) bu sayfalara bakabilirsiniz
Meryemgundogdu2_ Inan_busra40 arifoğlunun kendi satıcısından aldım ben. Kendi ürünü dışında bir şey satmıyor😊
minik_koala_ve_annesi Bellacaio yeni dogdugu zamanda oluyormu balim kantoron yag birde pisik olunca mi suruyorsun olmadigi sure boyunca surekli mi benimde oglum olacak allahin izniyle hemende sunnet ettircem yaraya dokundurmadan mi doktunuz bezine mi
annesinin_beybisi Bellacaio merhaba nasıl kullaniyosunuz bilgi verir misiniz ben göğüs ucu çatlakları yaraları icin aldim henüz dogum yapmadım simdiden başladı ama . 10 gün kullanxim fayda gormeyince bıraktım acaba yanlış mi kullandim. pamukla sürüyorum ve ic camasirima bulasmasin diye pamuğu da ustune kapatiyorum ve yıkamıyorum
Bellacaio annesinin_beybisi ben yaralara kullandım ama meme ucuna lansinoh krem kullanmıştım. Meme ucu yarası için nasıl kullanılır bilmiyorum hiç😕 ama bebek emerken temizlenmeli diye duymustum, lansinoh yıkanmadığından daha pratik geldi.asıl amaç olarak Bebeğime pişik kremi yerine kullandım, şimdi 2. Ye de kullanıcam.
Inan_busra40 hayirlisi06 zaten gerçeğinin rengi kırmızıya dönüyor, sarı kantaron çiçeğini toplayıp soğuk sıkım zeytinyağında bekletiyorlar ve rengi kırmızıya dönüyor 🥰 çok faydalı bir ürün 🫶🏻❣️
Oesra Bende iki gün önce uçuk çıktı sürdüm şu an kayboldu ve suluydu şişmişti dudağım, sadece kuruluğu kaldı. Doğal olması önemli rengi koyu oluyor, kokusu ağır oluyor.
Inan_busra40 Oesra evet kokusu biraz ağır oluyor ama gerçekten çok faydalı kremi de yapılıyor artık propolis ve balmumundan bebeklerde pişik ve gaz probleminde bile kullanılıyor 🫶🏻❤️🔥
Deletedmom727272 Inan_busra40 instagramdan “ardicyasam” olarak aratırsanız bulabilirsiniz, senelerdir Bolu’da yaşayan arkadaşlarım yapıyor, kefilim😌
Inan_busra40 Deletedmom727272 çok teşekkür ederim şuan temin ettim başka bi yerden ama orayı da takipe alıyorum 🫶🏻❣️
Oznurcakir Inan_busra40 bu aralar acayip kaşıntı tuttu beni heryerime vurdu özellikle bacak arama sivrisinek sandım ama değilmiş kimisi uyuz diyor acaba alsam fayda görür müyüm sizce 🥹🤦🏻♀️
Inan_busra40 Oznurcakir hamilelikte kaşıntı olabiliyor hormonlardan dolayı hemen uyuz diye yormamak lazım, duştan sonra vücutta kullanıldığında nemlendiriyor ve rahatlatıyor gerçekten deneyebilirsiniz çok uçuk fiyatlı değil zaten, başka şeylerde de kullanabilirsiniz🥰
Peperonni Inan_busra40 Balıkesir tarafına gelen tanıdığın varsa burdan alabilirsiniz. Doğal köy kadınları yapıp satıyor bende kullanıyorum aşırı memnunum
Inan_busra40 Peperonni maalesef şuan hiç öyle bir gelen yok bende benekten dolayı gelemiyorum maalesef ama buldum doğal yapan bir yer teşekkür ederim ❤️🔥❣️🙏🏻🌺
Bellacaio Oesra sprey şişede geliyor zaten 2 fıs sıkıp elimle yaydırdım. Oğlumda. Şimdi kızım olucak vajina içine kaçırmamaya dikkat ederek sürücem🌷 2 yasında oğlum hiç pişik olmadı. Tırnağıyla yüzünü cildini çizincede pamukla sürdüm.