Acemianneee08 Bbsrrr kalınıyor kuzum sol tüpün dış gebelik geçirdim alındı . Sağ tüpüm var 37 haftalık gebeyim
tupbebekannesi123 Bbsrrr annemin ilk hamileliğinde dış gebelikten tek tüpü alınmış şu an tek tüple 3 kardeşiz 😍
Acemianneee08 Bbsrrr 1 sene kendim korundum ameliyat olduğum için . Korunmayı bıraktım 9. Ay gebe kaldım . İnadına hep soldan yumurtladm sağ tarafı bi türlü yakalayamdk ama sonunda sağdan gebe kalabildim. Ben doktor kontrolünde yumurtlamanın hangş tarafta olduğuna baktırıyodm
Degisken89 Arkadaşım o kadar umutsuzdu ki , dr a başlıycam direk tüp bebek olur benim derken hamile kaldı.tek tüplede kalınıyormuş demekki hemde doğal yolla.