SunnyG Temmuzun başı doğum yapacağım kısmetse. İlk bebeğim. Müslin örtü var, battaniye var, pike var, yorgan da var. Uyku tulumu almalı mıyım? Hangi boy almalıyım ya da böyle kundak gibi olanlar var onlardan mı almalıyım? Teşekkürler
Ormanmeyveli SunnyG Ben de uyku tulumu almaya niyetlenmiştim fakat hep 1 yaştan başlıyor o yüzden vazgeçtim çocuğumun gelişimine göre ilerde alacağım
Begumergun SunnyG bende temmuz başında doğum yapıcam almadım almayıda düşünmüyorum alıcak olursamda kışın alırım
Bayancorek SunnyG Normal fermuarlı veya çıtçıtlı tulumlardan aldım 1-3 ay. Eylül başı olacak benimki ama şöyle diyeyim görümcemin ki 25 günlük falan şuan ; giydiriyoruz tulum ne kadar sıcak olursa olsun üşüyor, hapşırmaya başlıyor hemen içine body üstüne tulum bir de penye battaniyeyle kundak yapıyoruz, ev çok sıcak yanıyoruz ama bebiş üşüyor hemen. 1-3 bile büyük geliyor ayrıca şuan. Bence yeterli başlangıç için. Boyu vs. uzun olursa 0 ay falan küçük gelebilir sonradan.
hunilimom SunnyG uyku tulumu şuan için vücudunu sıcak tutar ben lcw uyku tulumu almıştım kızım 1 yaşındaydı tog degerleri var onlara bakıp alabilirsiniz yada ince tulumlar oluyor çıtçıtlı en azından içini inve giydirebilirsin temmuz da olmaz ama daha kısa doğru ama kalın bişe arıyorsan kucuk çok yok
litfenama SunnyG Kundak gibi olanlardan bahsediyorsanız, ben amacını çok anlayamadığım için almadım. 3 ay kullanmak için sadece kemer kundağı aldım. El kol yapmasın da uyandırmasın kendini diye. Ben de yüksek ihtimalle temmuz başında doğum yapacağım ve kışa denk gelecek dönem için 6-9 aylık kalın tulum aldım birkaç tane.
Sehergok SunnyG uyku tulumu kış için çok rahat seçenek bebeğin gelişim durumuna göre alın dışarıya çıkarken de rahat edersiniz.