Leyyacvk Merhaba kizlar 8+3 haftaligim heryerde aynı koku var dolaplı açıyorum aynı koku merdivenler sokak park Allah’ım sanki peşimden geliyo sizdedeuboyle togaf şeyler oluyor mu
AspenKarmen Leyyacvk aynen öyle ben 13 haftalık oldum hala dolabı açarken burnumu kapatıyorum. Cansız maddelerde aynı koku oluyo bide insan kokusu var her insan aynı kokuyo berbat bişey
Deletedmom727272 Leyyacvk apartmanın dedektörü gibiydim, 15. haftada azalmaya başladı ya da beynim artık bu duruma tepki vermiyor Tez gitsin burnunuzdan🤭
ozge2306 Leyyacvk 3 ay boyunca burnumdan yağda kavrulmuş salça kokusu gitmedi 🤮 nereye gitsem peşimden geliyordu hiç geçmeyecek sandım. 3. Aydan sonra düzeldi çok şükür
Oznurcakir Leyyacvk malesef bende de aynı korona geçirdikten sonra kalıcı olur bende şimdide hamile kalınca arttı bunlar genelde yeşil soğan kokusu alıyorum 🤦🏻♀️
Deletedmom727272 Leyyacvk çok fena çok bi de gebelikten evvel parmağıma kolonya sıkar burun kenarıma pıt pıt yapardım, o rahatlatırdı o da yalan oldu😂 geçecek bol sabır az küfürle🙌🏻
minismom Leyyacvk bende 9 haftalık hamileyim aynı durum bendede war sokakta flan yokda sadece ewimde banyodaki su bile kokuo resmen 🤣 dolaplar kokuo ama esim nedense hic almıo o kokuları eskiden sigarayı püfür püfür icen ben suan sigara kokusuna bile tahammül edemiorum