Benim ilk doğumunda sabah uyandığımdan akşam 10 a kadar az az suyum gelmişti ilk çocuk 12 yıl önce tecrübem yok hiç sancımda yoktu ve o gün tüm evi temizlemiştim akşam eşim geldiğinde söyledim doktora gittik o gece doğum yaptım 😃 bence seninde doğumdur. Sağlıkla doğur inşallah 🙏