Ebrar68 Hiçbir sorun yoktur bebeğinizde.. Ben ilk dört ay mide bulantısından hiçbir şey yemedim, beş kilo verdim ama doktorum gelişimi gayet iyi dedi. Hatta boyu haftasındaki bebeklere göre uzunmuş ve kilosu da gayet iyi dedi. Zaten ilk 4 ay bebek annenin deposundan besleniyor, sonrasında beslenmemiz etkiliyor. Bana hep iki lokma da yesen bebek için yeterli derlerdi. O yüzden sıkıntı etmeyin, kilo almamanız bebeğiniz açısından hiçbir sıkıntı teşkil etmez