Kızlar 27 + 3 günlüğüz 4 gündür hastanede yatıyorum suyum az kanamam gelmişti şükür kanamam durdu ama su hala çoğalmamış başına gelen var mı ? 17. Hafta da suyum azalmişti benm sonradan düzene girdi ama şimdi hafta ilerledikçe korkuyorum bebekte hasar bırakır mı diye