Kızlar bu ay klomen ve catlatma İğnesi Kullandım iğneden 14 gün sonra leke gordum adet olduğumu Zannetım Ama Olmadım Ve Bugun 18 .günüm ama hiçbir belirtim yok sadece aradaaa Kasık Agrım oluyor onuda belırtı saymıyorum Sizce olmuşmudur yada Benım gbii olup Ne zaman Adet oldunuz Veya Gebe kaldınızmı Hicbir belirtiniz Olamadan