pkr45 ben de çok yaşadım. 13-14. Haftadan sonra düzeldi. Bu arada benim de kızım oluyor. Ne alaka bilmiyorum ama hakkaten de yüzdeliğe bakınca daha çok kız çocuğunda oluyormuş. Ben de hamileliğin başında okumuştum forumda🙈 oğlumda hiç böyle bir şey olmamıştı.Ama bir tanıdığımız poşetle geziyordu o kadar ki tükürük birikiyordu oğlu oldu. Belki tesadüftür ☺️