Kızlar ikinci sezaryen olanlar ne zaman ayaklandiniz yani iş güç ne zaman başladınız
Ben Bi hafta evimdeydim eşimin işlerinden dolayı bir haftada annem de kaldım Bi haftaya kendim ufak tefek işimi yapıyordum zaten ama 15 günlükten sonra kimse gelmedi yanıma yanliz kaldım ev işi oğlum yemek bebek kendim yaptım hep bir aylik olduk artik dün oglumu kaldırdım bir iki defa biraz ağrım var onunlami alakalı bilemedim kimsem olmadığı için kendim yapıyorum herseyi çok ağır birsey kaldirmiyorum tabikide bu durumda olanlar varmış yani hemen bir süpürgeyle vs dikişler zarar görmez herhalde