Kbra91 pozisyon değiştiğini duymuştum ama kanala girip çıkanı duymamıştım. Benim bebeğin konumu hep baş aşşağa idi, yani ayrıca dönmesini beklemedim. bugun kontrolüm vardı 38+1 kanala Girmiş, rahim uzunluğum da 2,6 cm e düşmüş. Çatı muayenesi oldum, doktorun resmen kafasını tuttuğunu hissettim :S ordan geri kaçmaz diye düşünüyorum 😅