Melek61 Kızım 3,5 yaşında suan sleppy ve prima kullanmıştım .Primayı ucuz bulduğumda yada sleppy yoksa mecbur alıyordum soğan degil vs olayları olduğundan çöm istemiyordum .Sleepy doğal içerik olduğundan rahatlıkla kullandım .Ay birkez markette yoktu molfix aldım ben hiç beğenmedim çok aşırı kalın bir bez direk bizde pişik yaptı .Tabi ki her çocuk kendine özel her bez yaramıyor sleepy alırsın yaramaz .Çocuğunuz dogmadıysa en güvendiğiniz iki bez markası alın 1 numara hangisinde sorun olmasıysa sonra stoklarsınız en mantıklısı yoksa elde kalma durumu olur boş yere 🌸