Kızlar 29 haftalık hamileyim. Son 1 haftadır sabahları bacak ağrısı ile uyanıyorum. Genel olarak kendimi gün içinde pek yormam. Zaten yataktan kalktığım zaman geçiyor acaba çok düz yatmaktan mı? Bu hafta doktora gittiğimde mutlaka soracağım ama benim gibi başka yaşayan var mı merak ettim.