Ozum12 rizelipek ankete işaretleyip pek açıklama yapmıyorlar o yüzden yazarak sordum memnunmusunuz peki😊
rizelipek Ozum12 tabii ki kullanışı çok kolay çok rahat dijital paneli falan çok kullanışlı Bence mağazasına gidip bizzat incelemenizi tavsiye ederim
Deletedmom_85 Ozum12 Bosh ve Siemens markasının üretici firması aynı. Ben Bosh kullanıyorum. çevrem de, Siemensi de kullananlar var memnunlar. Biraz da şans işi aslında
Ozum12 Deletedmom_85 evet haklısınız öncesinden Arçelik kullandık şimdi siemensle Samsung arasında gidip geliyoruz
Ozum12 Elvanguzel Arçelikden kullandık baya eskidi seneler oldu alalı artık kıyafetleri falan söküyor nasıl anlatsam buruşturuyor şimdi Siemens ile Samsung arasında gidip geliyoruz😄
Elvanguzel Ozum12 Samsungu öneririm Kayinvalidem kullanıyor aşırı memnun dokunmatik dijital çok temiz yıllardır kullanıyor o da 🌹